poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Paprykujemy po raz trzeci :)

Już po raz trzeci chciałabym Was zaprosić na akcję kulinarną z papryką w roli głównej. Papryka to warzywa bardzo uniwersalne. Można je jeść na surowo, świetnie znosi pieczenie i faszerowanie, jest doskonałym składnikiem dań duszonych, a także smażonych. Przy tym warzywie macie naprawdę spore pole do popisu. Mam nadzieję, że ponownie stworzymy wspólnie wspaniałą bazę przepisów z użyciem papryki :)




A bannerek akcji wygląda tak:


A oto kilka obowiązujących zasad:

1. Akcja trwa od 1.09.2012 do 30.09.2012 r.
2. Aby przepis pojawił się w akcji konieczne jest umieszczenie w poście bannerka akcji (najchętniej tego, który mam na blogu) lub linka kierującego do akcji. Uwaga, banner w bocznej szpalcie bloga NIE JEST bannerem umieszczonym w poście :)
3. Proszę o dodawanie postów, które będą posiadały tytuł, a nie tylko numerek. To ułatwi organizację :)
4. Akcja będzie prowadzona jednocześnie na Mikserze Kulinarnym oraz na Durszlaku. Zgłoszenia w tych serwisach będą moderowane.
5. Nie dodajemy przepisów archiwalnych - chodzi o to byśmy bawili się razem w czasie tego miesiąca :)
6. Jeśli macie jakieś pytania, problemy albo coś - to zawsze możecie do mnie napisać: shinju1@wp.pl

Kod bannerka:

10 komentarzy:

  1. Super, na pewno dołączę bo uwielbiam paprykę

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, a sezon na paprykę w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Na bank wezmę udział!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam paprykę, więc do akcji się na pewno przyłączę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie dolacze, bo papryka pojawia sie w mojej kuchni bardzo czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się doąłczyć do akcji, to moja pierwsza akcja, w której biorę udział:)
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja prosze o rade, bo to takze moja pierwsza akcja, powied mi jak mam umiescic przepis na durszlaku.pl pod twja akcja, czy sam zostanie automatycznie dolaczony, jak wstawie banerek pod zdjecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby dodać przepis do akcji na Durszlaku musisz najpierw będąc w Akcjach wejść na stronę konkretnej akcji, czyli w tym przypadku "Paprykujemy 3". następnie po prawej stronie ekrany, tuż pod "Mój profil" będziesz miała opcję "Dodaj wpis". Klikając w to wyświetlą się Twoje przepisy, które posiada durszlak - spośród nich wybierasz ten który chcesz dodać do akcji, klikasz w "Dodaj do akcji" pod zdjęciem potrawy i już :) Potem ja tylko sprawdzam czy przepis posiada banner i link, a jeśli tak to go akceptuję.

      Usuń
  8. Witaj Shinju:)

    Ja wyślę swoje przepisy do Ciebie na @ gdyż nie ma mnie na durszlaku :)

    serdecznie pozdrawiam

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, dołączę je do podsumowania na blogu :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...